Frank van OnnaHuisarts dr van Onna

Dokter van Onna is aanwezig op dinsdag woensdag en vrijdag.

WM van StempvoortHuisarts dr van Stempvoort

Dokter van Stempvoort is alle werkdagen behalve de woensdag in de praktijk aanwezig. Naast zijn werkzaamheden in de praktijk werkt hij bij de huisartsopleiding in Utrecht.

De ChiuHuisarts dr Chiu

Dokter Chiu heeft na haar studie geneeskunde aan de Universiteit van Amsterdam heeft gewerkt bij de interne geneeskunde en chirurgie. In 2015 heeft zij de opleiding tot huisarts afgerond. “Het mooiste aan het huisartsenvak vind ik de diversiteit en de persoonlijke contacten. Mijn bijzondere aandacht gaat naar de palliatieve geneeskunde en leefstijl.”

Corina Roos

Praktijkassistente  Corina Roos

Corina werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag. Zij is ook stagebegeleider voor assistentes in opleiding. Naast het assistentewerk heeft zij ook management taken.

Jasmijn Bos

Jasmijn bos

Praktijkassistente Jasmijn Bos

Jasmijn is gelijk na haar opleiding bij ons in de praktijk komen werken in het najaar van 2020. Zij werkt alle dagen in de praktijk.

Tiny

Tiny van de Horst

Praktijkassistente Tiny van der Horst

Op maandag en woensdag werkt Tiny als praktijkassistente

Kimberley Volkers

Praktijkassistente Kimberley Volkers

Kimberley volgt sinds april 2022 de opleiding voor doktersassistent. De komende twee jaar zal zij op dinsdag woensdag en vrijdag in de praktijk werken.

Renate

Renate Groenhout

Praktijkondersteuner  Renate Groenhout
 Renate werkt binnen onze huisartsenpraktijk als praktijkondersteuner.
Zij werkt op de dinsdag, woensdag en donderdag en begeleidt dan mensen met Diabetes,  COPD of een hoge bloeddruk en een verhoogd risico op hart- en vaatziekten.

Merel Seidel

Praktijkondersteuner  Merel Seidel
Vanaf maart 2019  werkt Merel als  praktijkondersteuner.
Zij werkt op de maandag en dinsdag, en begeleidt dan mensen met Diabetes,  COPD of een hoge bloeddruk en een verhoogd risico op hart- en vaatziekten.

Praktijkondersteuner GGZ Pauline Lorier

Pauline heeft veel ervaring als klinisch psycholoog, therapeut en coach  en werkt sinds juni 2022 in onze  huisartsenpraktijk voor de (kortdurende) begeleiding van mensen met psychische of sociale problemen.