Frank van OnnaHuisarts dr van Onna
Dokter van Onna is aanwezig op dinsdag woensdag en vrijdag.
WM van StempvoortHuisarts dr van Stempvoort
Dokter van Stempvoort is alle werkdagen behalve de woensdag in de praktijk aanwezig. Naast zijn werkzaamheden in de praktijk werkt hij bij de huisartsopleiding in Utrecht.
De ChiuHuisarts dr Chiu
Dokter Chiu heeft na haar studie geneeskunde aan de Universiteit van Amsterdam heeft gewerkt bij de interne geneeskunde en chirurgie. In 2015 heeft zij de opleiding tot huisarts afgerond. “Het mooiste aan het huisartsenvak vind ik de diversiteit en de persoonlijke contacten. Mijn bijzondere aandacht gaat naar de palliatieve geneeskunde en leefstijl.”
Corina Roos
Praktijkassistente Corina Roos
Corina werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag. Zij is ook stagebegeleider voor assistentes in opleiding. Naast het assistentewerk heeft zij ook management taken.

Jasmijn Bos
Praktijkassistente Jasmijn Bos
Jasmijn is gelijk na haar opleiding bij ons in de praktijk komen werken in het najaar van 2020. Zij werkt alle dagen in de praktijk.
Tiny Praktijkassistente Tiny van der Horst Op maandag en woensdag werkt Tiny als praktijkassistente
Renate
Praktijkondersteuner Renate Groenhout
Renate werkt binnen onze huisartsenpraktijk als praktijkondersteuner.
Zij werkt op de dinsdag, woensdag en donderdag en begeleidt dan mensen met Diabetes, COPD of een hoge bloeddruk en een verhoogd risico op hart- en vaatziekten.

Praktijkondersteuner Merel Seidel
Vanaf maart 2019 werkt Merel als praktijkondersteuner.
Zij werkt op de maandag en dinsdag, en begeleidt dan mensen met Diabetes, COPD of een hoge bloeddruk en een verhoogd risico op hart- en vaatziekten.

Praktijkondersteuner GGZ Anne-Marie van den Hee Anne-Marie heeft veel ervaring als maatschappelijk werkster en werkt sinds 2016 in verschillende huisartsenpraktijken voor de begeleiding van mensen met psychische of sociale problemen. Naast haar werk in de huisartsenpraktijk werkt zij ook zelfstandig als relatietherapeut. Zij is 2 dagen per week aanwezig